Hoeveel verzendkosten brengen jullie in rekening?
Binnen NL verzenden we bestellingen vanaf 20 euro gratis. Is de bestelwaarde lager dan brengen we 1,95 verzendkosten in rekening.

Voor overige landen komen de verzendkosten in beeld zodra je je klantgegevens invoert. (Daar geef je als eerste aan naar welk land de bestelling moet gaan. Dan pas kunnen de verzendkosten berekend worden, en worden ze zichtbaar. Je kunt dan alsnog besluiten de bestelling al of niet door te laten gaan, en verdergaan met het invoeren van je klantgegevens).

Voor onze Vlaamse lezers: al onze boeken zijn bestelbaar bij iedere Standaard Boekhandel in België. 

 

Op de afrekenpagina zie ik Santu - wat moet ik daarmee?
Allereerst: je hoeft er niets mee.
Santu (=GlobeCharge) geeft de orders (beveiligd) aan ons door, en maakt het mogelijk dat je de status van je bestelling online kunt volgen. 
Santu biedt je bovendien de mogelijkheid om een persoonlijk account aan te maken, zodat je bij een volgend bezoek aan ons, of aan een andere winkel die met Santu werkt, niet al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Dat kan handig zijn, maar het hoeft niet: je kunt alle vakjes waar Santu een vraag stelt gewoon negeren.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Bestellingen waarvan de betaling voor 15.00 uur bij ons binnen is, worden in de meeste gevallen diezelfde dag verzonden. Ben je ietsjes later, dan doen we ons best om datzelfde ook nog te realiseren.
Je vindt in de orderbevestiging een link waarmee je de bestel-/verzendstatus kunt bekijken.

We verzenden met PostNL.
Pakketten worden 2x bij je aangeboden, (de besteller doet een briefje door de bus) en vervolgens bij een postkantoor neergelegd.

Vanaf nu kun je bij bezorging van pakketten na ontvangst van je track&trace code je bezorgvoorkeuren wijzigen ! Bijvoorbeeld aflevering op een PostNL punt, of op een ander (later) moment dan de eerstvolgende dag. Ook avondbezorging is mogelijk.

Wil je hier gebruik van maken, houd dan je postvak (of spambak) in het oog: in de mail met de track&trace code zit een link waarmee je de wijziging kunt aangeven. (Je vult op het bestelformulier dus je gewone verzendadres in.)

 

Ik wil graag dat de bestelling op een bepaalde dag wordt geleverd, kan dat?
Je kunt je voorkeuren ook in het opmerkingenvak van je bestelling opgeven. Als je voorkeur om een of andere reden niet gehonoreerd kan worden, nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op, om te kijken wat de beste oplossing is. Houd er rekening mee dat brievenbuspost binnen NL niet langer op maandag wordt bezorgd.

 

Ik wil graag iemand een boek cadeau doen. Kunnen jullie dat verzenden?
Ja, dat kan. Je kunt het verzendadres apart opgeven. Tijdens het bestelproces wordt op een gegeven moment gevraagd of het verzendadres hetzelfde is als het factuuradres. Vul hier de gegevens in van degene naar wie je de bestelling wilt laten verzenden.

 

Ik wil graag iemand een boek cadeau doen. Kunnen jullie dat in cadeaupapier verpakken?
Ja, dat kan. Geef in het opmerkingenvak op dat je je bestelling graag in cadeaupapier verpakt wilt hebben. We pakken het graag voor je in.

 

Hoe gaat het afrekenen in zijn werk?

Het invullen van je gegevens en het indienen van je order vindt beide plaats op een beveiligde pagina.

Je kunt afrekenen via iDEAL, Mr. Cash, Sofort Banking of via een bankoverschrijving. We vragen betaling vooraf.

De mogelijkheid wordt gegeven om een Santu-account aan te maken (=GlobeCharge betaalprovider), zodat je bij een eventuele volgende bestellingen niet alle gegevens opnieuw hoeft in te voeren. Je kunt deze informatie (de aankruisvakjes met Santu) ook gewoon helemaal negeren.

Zodra je je bestelling definitief hebt gemaakt, ontvang je een orderbevestiging.
Op de orderbevestiging staat je bestelling vermeld en, indien je hebt gekozen voor een overschrijving per bank, onze bankgegevens voor betaling. Vermeld bij betaling via een bankoverschrijving in ieder geval het ordernummer.